RMA-Service
Heeft u problemen met een bepaald artikel, dan kunt u deze aan ons retourneren onder bepaalde voorwaarden.
Bij het aanvragen van een RMA-nummer gaat u automatisch akkoord met onze retourvoorwaarden (zie hieronder).
Retourvoorwaarden
- Artikel dient binnen de garantietermijn te vallen;
- Aankoopbon geldt als garantiebewijs;
- Serienummer op het artikel dient duidelijk leesbaar te zijn;
- Duidelijke klachtomschrijving vermelden;
- Mail of bel voor een RMA-nummer;
- Bij verzending dient het artikel degelijk verpakt te worden (antistatisch verpakkingsmateriaal);
- Ontstane defecten door onjuist gebruik worden niet in behandeling genomen;
- Artikelen welke door de fabrikant zelf worden afgehandeld kunnen niet geretourneerd worden.
Voor onterecht ingediende retourartikelen, hanteren wij onderzoekskosten à € 15,00 per artikel.
Aanvraag RMA-nummer
Bel of stuur een e-mail naar : rma@didicom.nl
Vermeld tijdens de aanvraag uw aankoopdatum, factuurnummer, productnaam, producttype, serienummer en geef een duidelijke klachtomschrijving !