RMA-Service

Heeft u problemen met een bepaald artikel, dan kunt u deze aan ons retourneren onder bepaalde voorwaarden.
Bij het aanvragen van een RMA-nummer gaat u automatisch akkoord met onze retourvoorwaarden (zie hieronder).

Retourvoorwaarden

  • Artikel dient binnen de garantietermijn te vallen;
  • Aankoopbon geldt als garantiebewijs;
  • Serienummer op het artikel dient duidelijk leesbaar te zijn;
  • Duidelijke klachtomschrijving vermelden;
  • Mail of bel voor een RMA-nummer;
  • Bij verzending dient het artikel degelijk verpakt te worden (antistatisch verpakkingsmateriaal);
  • Ontstane defecten door onjuist gebruik worden niet in behandeling genomen;
  • Artikelen welke door de fabrikant zelf worden afgehandeld kunnen niet geretourneerd worden.
Onjuist ingediende retouren worden niet in behandeling genomen.
Voor onterecht ingediende retourartikelen, hanteren wij onderzoekskosten à € 15,00 per artikel.

Aanvraag RMA-nummer

Bel of stuur een e-mail naar : rma@didicom.nl

Vermeld tijdens de aanvraag uw aankoopdatum, factuurnummer, productnaam, producttype, serienummer en geef een duidelijke klachtomschrijving !